logo  
 -   ISIC   -   Авиабилеты   -   Work&TravelUSA   -   Internship   -    Контакты   -   Форум   -   Дешевые авиабилеты в США   -   Вакансии   -   О Нас пишут   -    УКР - РУС - ENG

 

 

 

ул. Крещатик, 46б,
г. Киев, 01001
2 этаж
тел.: (044) 239 19 19
факс: (044) 490 56 10

США

Au Pair USA - Ваш Шанс Побачити Америку!

Вимоги до учасників
Учасникам надається
Умови програми
Необхідні документи
Процедура оформлення
Вартість програми
Процедура оплати
Які можливості?

Програма Au Pair USA для українських громадян була відкрита зовсім недавно, але вже викликає дуже жвавий інтерес. Ще б пак! Можна жити в США, вивчати мову, подорожувати, спілкуватися з новими людьми протягом цілого року.

Це програма культурного обміну і пропонує, перш за все, знайомство з культурою США і вдосконалення англійської мови.

Учасники програми проживають в американських сім’ях і допомагають доглядати за дітьми. Сім’ї, які підбираються для програми – це сім’ї з високим чи середнім достатком, де двоє батьків, зазвичай, працюють. В сім’ї може бути від 2 до 5 дітей. В обов’язки Au Pair (учасниці програми) входить все, що стосується догляду за дітьми: годування, ігри, прогулянки. Ви будете проводжати дітей до школи і слідкувати за тим, щоб їх кімната і одяг були в чистоті і порядку.

Ви станете повноцінним членом американської родини, будете разом з ними харчуватись, приймати участь в різних культурних заходах, здійснювати разом з ними різноманітні подорожі і, звичайно, розмовляти англійською мовою протягом 12 місяців.

На відміну від більшості інших програм студентського обміну, AU Pair USA діє цілий рік і розрахована тільки для дівчат.

Вимоги до учасників:

На початок
  • вік від 18 до 26 років;
  • бути незаміжньою і не мати дітей;
  • середній рівень англійської мови;
  • досвід роботи з дітьми (це може бути досвід по догляду за дітьми друзів, знайомих; робота вчителем, вихователем, вожатим, тренером, спортивним інструктором і т. д.);
  • не мати шкідливих звичок;
  • гарний стан здоров’я;
  • мати посвідчення водія (це пояснюється тим, що американці просто не уявляють своє життя без машини. Учасники програми повинні будуть відвозити дітей в школу, на курси і т. д. на машині).

Учасникам надається:

На початок
  • безкоштовне: проживання в приймаючій родині в окремій кімнаті;
  • харчування та медичне страхування;
  • «кишенькові гроші» - від 780 $ на місяць;
  • можливість подорожувати разом і за рахунок приймаючої сім’ї;
  • 500$ на навчання в коледжі;
  • 2-о тижнева оплачувана відпустка;
  • безкоштовний АВІАПЕРЕЛІТ.

Умови програми:

На початок

Термін участі у програмі: 12 місяців

Зайнятість

Не більше 45 годин на тиждень, і не більше ніж 10 годин на день.

Вихідні

Учасникам надається щотижня 1,5 дня вихідних, та один раз на місяць – 2 дня вихідних. Вихідні не обов’язково припадають на суботу і неділю.

Відпустка

Сім’я надає 2-о тижневу оплачувану відпустку.

Навчання в коледжі

Як вже було сказано, програма пропонує знайомство з країною, її культурою і навіть з системою освіти. Ось чому обов’язковою частиною програми є навчання. Під час перебування в США учасники отримують 500$ на навчання в одному з американських коледжів або институтів, і повинні набрати 6 академічних кредитів (72-90 учбових годин). Курс навчання обирається самостійно в залежності від інтересів. 

Орієнтовний курс - Workshop (безкоштовний):

Перед тим, як відправитися до приймаючої сім’ї, всі Au Pair приймають участь в Орієнтовній і Тренінговій програмі у Нью-Йорку, яку проводять професійні педагоги і працівники охорони здоров’я з використанням підручників, лекційного матеріалу, відео - та практичних занять. Тренінг розрахований на 4 дні з понеділка по п’ятницю і включає:

  • семінари про розвиток дітей (від народження до 12 років), здоров’я, безпеку, основні види діяльності дітей різного віку;
  • інформацію щодо життя в США, національні особливості і про те, як швидко пристосуватись до життя в новій країні, подолати культурний шок;
  • інструктором Червоного Хреста проводиться інструктаж по програмі, яка включає в себе наступне навчання: надання першої медичної допомоги, штучне дихання, попередження нещасних випадків, забезпечення безпеки дитині в машині; при пожежі, гри з іграшками дома і на вулиці;
  • тлумачення правил і положень візи J -1 (по якій Ви будете знаходитися в США) і програми страхування здоров’я;
  • можливість прийняти участь в турі по Нью-Йорку в один з вільних вечорів.

Під час орієнтовного курсу всім учасникам надається безкоштовне проживання та харчування в готелі.

Також, всі учасники безкоштовно отримують інструкцію щодо участі у програмі AU Pair в США (де йдеться про особливості догляду за дітьми в Америці; догляд за дітьми різного віку ( від новонароджених до школярів); основи надання першої медичної допомоги; забезпечення безпеки дітей і т. д.).

Допомога місцевих координаторів

Де б не знаходилась приймаюча Вас сім’я, місцевий координатор буде там, щоб підтримувати Вас протягом року. Протягом перших двох днів після приїзду до сім’ї, місцевий координатор зв’язується з сім’єю і Au Pair та призначає дату проведення орієнтовного курсу. Координатори програми допомагають відкрити банківський рахунок, отримати місцеве посвідчення водія, знайомлять з можливостями освіти в Вашій місцевості, знайомлять з іншими учасниками програми. Це допоможе Вам розпочати нове життя в Сполучених Штатах Америки серед друзів із різноманітних куточків світу. Така дружба може залишитись на все життя.

Строк пошуку сім’ї

Строк пошуку сім’ї займає від 1 тижня до 6 місяців. Все залежить від документів учасника. Розташування можливе у всіх штатах Америки.

Термін подачі документів

Оформитися на програму можна в будь-який час протягом року. Повний пакет документів необхідно надати не пізніше ніж за два місяці до бажаної дати початку програми.

Медичне страхування

На кожного учасника програми передбачений медичний страховий поліс на необмежену суму по лікуванню раптових захворювань і наслідків нещасних випадків.

В чому полягає «успішне» закінчення програми ?

Для успішного закінчення програми необхідно:

  • відвідати тренінг курс вНью-Йорку;
  • пройти курс навчання у коледжі (72-90 академічних годин);
  • відвідувати щомісячні зустрічі, які організовує місцевий координатор;
  • не порушувати умови програми;
  • пробути в сім’ї 12 місяців;
  • повернутись на Україну.  

Необхідні документи:

На початок
  • анкета – спеціальний бланк, заповнений англійською мовою;
  • три фотографії формату (3х4), обов’язково з посмішкою;
  • колаж фотографій з дітьми, родичами, друзями, які повинні бути розміщені не більше ніж на 2-х аркушах формату А-4, вертикально, з коментаріями;
  • лист до приймаючої родини – повинен бути надрукований на 2-х аркушах білого паперу з подвійним інтервалом, у верхньому правому куті аркуша вказати номер телефону і e-mail. В листі необхідно вказати свої інтереси і захоплення, розказати про досвід роботи з дітьми, про свою родину, а також чому Ви вирішили приймати участь в цій програмі. В кінці листа ставиться підпис.
  • три рекомендації - необхідно заповнити 3 спеціальні форми англійською мовою: одна рекомендація обов’язково повинна бути про досвід роботи з дітьми (від людини чи організації – це можуть бути сім’ї, яким Ви допомагали по догляду за дітьми, дитячі садки, школи, літні табори, в яких Ви, можливо, працювали); друга з місця роботи або навчання, третя – характеристика від людини, яка Вас добре знає, але не є родичем.
    Увага: рекомендації НЕ можуть заповнювати члени сім’ї і родичі.
  • ксерокопія атестата/диплома + переклад на англійську мову (нотаріально завіряти не потрібно);
  • медична довідка – це спеціальний бланк, який заповнюється Вашим лікарем англійською мовою. Його печатка на довідці є обов’язковою. У випадку заповнення українського або англійського варіантів (якщо лікар не володіє англійською мовою), печатка повинна бути на двох довідках.
  • довідка про несудимість (+ переклад на англійську мову);
  • ксерокопії міжнародного/закордонного паспортів;
  • ксерокопія посвідчення водія;
  • контракт між приймаючою організацією і учасником програми.

Інструкції щодо заповнення всіх вище вказаних документів, а також бланки медичної довідки, анкет і рекомендацій, Ви зможете отримати в нашому офісі після співбесіди.

Процедура оформлення:

На початок
  • Перед оформленням на програму учасники проходять співбесіду і психологічний тест на англійській мові.
  • Реєстрація, підготовка необхідних документів.
  • Пошук та спілкування з сім’ями! Як тільки Ваші документи отримає приймаюча організація у США, сім’ї, зацікавлені в тому, щоб запросити Вас в якості Au Pair, будуть телефонувати і спілкуватися з Вами на найрізноманітніші теми, а іноді без попередження. Будьте готові до спілкування! Ви отримаєте повну інформацію про кожну сім’ю і виберете ту, в якій Вам буде приємно провести цілий рік. Право вибору за Вами!
  • Після погодження обох сторін очікуєте письмове підтвердження про підбір сім’ї.
  • Підготовка всіх документів для отримання J-1 візи і подача їх у консульство США в Києві. Особиста співбесіда в посольстві – обов’язкова!
  • Після отримання візи всі учасники вирушають на тренінг курс до Нью-Йорку, а згодом і до приймаючої сім’ї.

Які можливості?

На початок

Можливості величезні. Судіть самі: при поверненні додому, Ви досконало володієте англійською мовою, у Вас є досвід роботи за кордоном, досвід міжнародного спілкування, знання американської культури. Факт роботи за кордоном характеризує Вас як самостійну та ініціативну людину. Ви зможете продовжувати свою кар’єру, як в освіті так і в міжнародному бізнесі!

Якщо у Вас ще залишились питання по програмі AU PAIR USA або Ви вже готові оформити попередню заяву на участь в даній програмі, заповніть цю форму чи напишіть нам: aupair@studentland.com.ua.

Дзвоніть: (044) 230 83 73, Приходьте: Київ 01001, вул. Михайлівська,15, офіс 8.

Студентленд - насолоджуйся молодістю
ул. Михайловская 15 офис 8, Киев
(044) 490-3410
(044) 230-8373
aupair@studentland.com.ua
Новости
АКЦИЯ ОТ MAFIA!
27.05.2011
АКЦИЯ ОТ MAFIA!
Десерт или коктейль в подарок для всех владельцев ISIC от сети ресторанов MAFIA!
Компания успешно прошла сертификацию
18.05.2011
Компания успешно прошла сертификацию
Сертификация British Council